5.A's logbog

fredag den 10. februar 2012

Gruppe 4 logbogen

Hej!
Vi har kigget lidt på hjemmesiden og er kommet frem til at vi godt kunne tænke os at lave opgaven med CO2. Vi har besluttet i gruppen hvem der gør hvad. 
Farveller!
Indsendt af Mick Outzen kl. 00.01 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

onsdag den 18. januar 2012

Naturfagsmarathon interview

Indsendt af Mick Outzen kl. 04.21 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

torsdag den 12. januar 2012

Gruppe 2's logbog

Indsendt af Mick Outzen kl. 23.59 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Gruppe 3's logbog

Indsendt af Mick Outzen kl. 23.58 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Gruppe 1's logbog

Indsendt af Mick Outzen kl. 23.57 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest

Gruppe 4's logbog

Indsendt af Mick Outzen kl. 23.57 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Blog-arkiv

  • ▼  2012 (6)
    • ▼  februar (1)
      • Gruppe 4 logbogen
    • ►  januar (5)
Fantastisk A/S tema. Temadesign af molotovcoketail. Leveret af Blogger.